شناسهٔ خبر: 14392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان خبر داد

تسريع در آسفالت راه‌های گیلان پس از بارندگی‌های اخیر

آسفالت 5 محور روستایی در گیلان مدیر ساخت و توسعه راههای گیلان از تداوم و تسریع در انجام آسفالت راههای اصلی و روستایی پس از بارندگی های اخیر ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به‌نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت : احداث و بهسازی راههای اصلی و روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز رویکرد جدی برای تحقق آن دارد.

وی افزود : پایین بودن شاخص برخورداری از آسفالت در راههای روستایی گیلان ، توجه به بهسازی راههای روستایی را در اولویت قرار داده است، از این رو بهسازی و آسفالت راههای روستایی به عنوان یکی از اولویت های مهم این اداره کل ، با شدت بیشتری در حال اجرا است.

نازک کار از آغاز عملیات آسفالت تقاطع رحیم آباد در رودسر و راههای روستایی پیرهرات در شهرستان تالش ، چمخاله ، خالکیاسر و لیلاکوه در شهرستان لنگرود طی روزهای اخیر خبر داد و گفت : با مساعد بودن شرایط جوی پس از یک دوره بارندگی های اخیر ، آسفالت راه روستایی پیرهرات به طول ۱.۵ کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان به شیوه تفاهم نامه ای در حال انجام است.

وی آسفالت تقاطع رحیم آباد شهرستان رودسر را از دیگر اقدامات در دست اجرا برشمرد و گفت : آسفالت این تقاطع به طول ۲ کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیر ساخت و توسعه راههای گیلان با بیان اینکه ایجاد بسترهای ارتباطی ، توسعه را به دنبال دارد ، افزود : توسعه راههای روستایی علاوه بر توسعه اقتصادی ، رشد رفاه عمومی را هم شامل خواهد شد بطوریکه با روکش آسفالت محورهای روستایی چمخاله خالکیاسر و لیلاکوه در شهرستان لنگرود به طول ۵ کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به شیوه تفاهم نامه ای در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه ریزی مشارکتی برای آسفالت راههای روستایی گیلان خاطرنشان کرد: در ساخت و توسعه راههای روستایی گیلان شاهد همکاری خوبی بین اداره کل ، مردم و دهیاریها هستیم و امیدواریم با اجرای تفاهم نامه آسفالت ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی ، برخورداری از شاخص آسفالت را در محورهای روستایی ارتقا بخشیم.

نظر شما