شناسهٔ خبر: 14468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساردویی خبر‌داد؛

پایان ساخت دو بیمارستان در کرمان‌جنوبی / اعلام آمادگی برای ساخت بیمارستان

محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی کرمان جنوبی ضمن اشاره به بازدید وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از روند عملیات ساخت ۴بیمارستان‌ در روزگذشته ،گفت: در صورت تأمین اعتبار عملیات ساخت یک بیمارستان دیگر در شهرستان جیرفت را آغاز می‌کنیم.

محمد ساردویی در گفتگو با پایگاه‌ خبری وزارت‌ راه و شهرسازی در این‌باره اعلام‌ کرد:در‌ حال حاضر بیمارستان ۲۴ تختخوابی منوجان با زیربنای دو هزار و ۹۰۰ مترمربعی و اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به وزارت بهداشت تحویل داده‌شد که پس از تجهیز آن از سوی این وزارتخانه به بهره‌برداری است.

ساردویی در ادامه درخصوص بیمارستان ۳۲ تختخوابی قلعه گنج اعلام کرد: این بیمارستان با مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و همچنین ساختمان جنبی ۴۵۰ مترمربعی و اعتبار هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تحویل وزارت بهداشت شده است که به گفته وزیر محترم بهداشت این بیمارستان تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره وضعیت کنونی بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد نیز بیان کرد: هم‌اکنون عملیات فنداسیون این بیمارستان با زیربنای ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع آغاز شده که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز هزینه صرف کرده است. به گفته وی ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان نیاز است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی بیمارستان  رودبار جنوب در این منطقه خبر‌داد و گفت: مراحل اجرایی این بیمارستان ۲۴ تختخوابی تاکنون ۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان هزینه برداشته  و ۱/۵ میلیارد دیگر برای تکمیل نیاز دارد.

ساردویی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:  بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی جیرفت نیز هم‌اکنون در مرحله طراحی بوده و دارای مساحتی ۲۵ هزار متر مربعی است که در صورت تأمین اعتبار کار اجرایی آن امسال شروع می‌شود.

این مقام مسئول در پایان سخنانش از ساخت و تجهیز چهار مرکز بهداشت،چهار خانه بهداشت در شهرستان‌های عنبرآباد، رودبار جنوب و قلعه گنج  و همچنین دو اورژانس بین جاده‌ای با اعتبار استانی در این منطقه نیز خبر داد./

نظر شما