شناسهٔ خبر: 14650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی مازندران:

اعطای اعتبارنامه هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران/ رعايت اصول فنی ساخت‌و‌ساز با نظارت دقيق همراه باشد

حیدر نوروزی مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم اعطای اعتبارنامه هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، بر لزوم همراهی رعایت اصول فنی ساخت‌و‌ساز با نظارت دقیق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در جلسه اعطای اعتبارنامه هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی كه با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران، جمعی از مدیران استانی، اعضاء هیئت مدیره دوره قبل و جدید و روسای دفاتر نظام مهندسی برگزار شد ضمن تشكر و قدرانی از هیئت مدیره دوره ششم و آرزوی موفقیت برای اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: نظام مهندسی، بزرگترین تشكل مهندسی كشور است و به علت اهمیت موضوع زیرساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین، وزارت راه و شهرسازی برای آن جایگاه و ارزش خاصی قائل است.

مدیركل راه و شهرسازی مازندران ضرورت برنامه‌ریزی جهت برقراری عدالت در احقاق حقوق و مردم در خدمات مرتبط با نظام مهندسی را یادآور شد و گفت: اغلب مهندسان عضو نظام مهندسی با رویه موجود درآمد ناچیزی را کسب کردند که ضرورت دارد هیئت مدیره جدید با برنامه‌ریزی و تعریف سرفصل‌های جدید، انتظارات این اعضاء را برآورده كند.

نوروزی در این نشست رعایت تقوا و عدالت در نظارت‌ها و وجدان كاری را از ضروریات كار مهندسی دانست و نقش فعال همراه با همدلی و همفكری مهندسان را خواستار شد.

وی با تاكید بر تعامل و همراهی اداره كل راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: این تعامل و همكاری می‌تواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت‌و‌سازهای استان داشته باشد.

گفتنی است اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره هفتم كه به امضاء وزیر راه و شهرسازی رسیده در پایان جلسه به اعضاء اعطا شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم اعطای اعتبارنامه هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان كه با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران، جمعی از مدیران استانی، اعضاء هیئت مدیره دوره قبل و جدید و روسای دفاتر نظام مهندسی برگزار شد، عنوان کرد: رعایت اصول فنی ساخت و ساز باید با نظارت دقیق همراه باشد./

نظر شما