شناسهٔ خبر: 14771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسوْول راه‌های روستايی راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بهسازی و آسفالت راه روستايی در مازندران

آسفالت راه روستایی مسوْول راه‌هاي روستايي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران از اجراي عمليات بهسازي و آسفالت راه روستايي شارقلت _ امامكلا در شهرستان سوادكوه شمالي به طول ۵ كيلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سهراب طور ضمن اشاره به اين مطلب افزود: راه روستايي ايمن و مناسب باعث بهبود بازاريابي محصولات كشاورزي و افزايش درآمد روستائيان شده و تمايل آنها را به زندگي در روستا افزايش مي‌دهد.

وي يادآور شد: از اين رو اين اداره كل در راستاي برنامه‌هاي اجرايي خود اقدام به اجراي عمليات بهسازي و  آسفالت راه روستايي شارقلت _ امامكلا بخش شيرگاه شهرستان سوادكوه شمالي به طول ۵ كيلومتر خبر داد.

وی ضمن اشاره به اينكه طول مسير روستايي فوق ۱۵ كيلومتر بوده، گفت: محور مذكور يكي از مهم‌ترين محورهاي اين شهرستان بوده كه با بهسازي و آسفالت آن بيش از ۹۲۰ خانوار در قالب ۱۴ روستا از نعمت يك راه ايمن و استاندارد بهره‌مند شدند.

مسوْول راه‌هاي روستايي راه و شهرسازي مازندران افزود: خوشبختانه در سال جاري با مشاركت خوب روستاييان و همت تمامي مسولين ذيربط توانستيم اقدامات بسيار مطلوبي را در خصوص بهسازي و آسفالت راه‌هاي روستايي استان به اجرا در بياوريم.

سهراب طور گفت: از ۷۸۶۳ كيلومتر راه روستايي موجود در مازندران، مقدار ۱۴۶ كيلومتر در شهرستان سوادكوه شمالي واقع شده است. 

نظر شما