شناسهٔ خبر: 14930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه‌سازی لرستان

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه‌های راه‌سازی لرستان بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، علي نورزاد معاون وزير راه و شهرسازي  و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور ضمن بازديد از عمليات اجرايي پروژه‌هاي راه آهن دورود- ازنا- اليگودرز، كمربندي دورود، چهارخطه دورود- اليگودرز- داران و راه آهن دورود- خرم آباد، به بررسي مسائل و مشكلات اين پروژه‌ها پرداخت.

در اين بازديد كه خيراله خادمي معاون ساخت و توسعه راه‌ها و شهرام ملكي مديركل راه و شهرسازي استان نيز حضور داشتند، ملكي ضمن ارائه گزارشي از وضعيت پيشرفت فيزيكي و اعتبارات هزينه شده در پروژه‌هاي مورد بازديد، به بيان عوامل موثر در روند اجراي اين پروژه‌ها پرداخت.  

وي با اشاره به پيگيري‌هاي به عمل آمده در خصوص تسريع در روند اجرا و تكميل طرح‌هاي راهسازي استان، گفت: عملیات اجرائی كمربندي دورود در سال جاري آغاز شده است که امیدواریم در بازه زمانی در نظر گرفته‌ شده به اتمام برسد.

وي افزود: طول این پروژه ۱۲/۲ کیلومتر و عرض مسير ۴۵ متر است که کار تملک بيشتر اراضي واقع در مسیر انجام‌ شده و در سال جاری برای احداث این پروژه ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ شده است.

ملكي با بيان اينكه كمربندي دورود در قالب طرح چهارخطه دورود- اليگودرز- داران اجرا خواهد شد، اضافه كرد: چهارخطه اليگودرز به سمت داران كه حدود  ۲۵ كيلومتر آن در حوزه استان لرستان قرار دارد به طور فعال در دست اجراست و عمليات اجرايي ۱۲ كيلومتر از اين مسير با پيشرفت فيزيكي حدود ۶۵ درصد  ادامه دارد.

نظر شما