شناسهٔ خبر: 14994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قاسمی خبر داد:

افتتاح دو بیمارستان در چهارمحال و بختیاری تا ۲۲ بهمن

بیمارستان زهک و  دوست مدیرکل اداره راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از پروژه‌های درحال ساخت استان از افتتاح دو بیمارستان ۲۴ تختخوابی تا ۲۲ بهمن سال جاری در چهار محال و بختیاری خبر داد.

قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت بیمارستان‌های در حال ساخت استان چهار محال و بختیاری اظهار کرد: هم‌اکنون سه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن، ۲۴ تختخوابی مال‌خلیفه و ۲۴ تختخوابی چلگرد در استان در حال ساخت است که این پروژه‌ها با تأمین منابع از سوی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در حال اجرا هستند.

قاسمی در ادامه پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن را ۸۰ درصد، ۲۴ تختخوابی مال‌خلیفه و ۲۴ تختخوابی چلگرد را نیز ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: در بازدید مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از این پروژه‌ها منابع مالی مورد نیاز و همچنین اقدامات پیمانکاران طرح مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دو بیمارستان مال‌خلیفه و چلگرد تا ۲۲ بهمن امسال و بروجن در سه ماهه ابتدایی سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد گفت: زیربنای ساختمان اصلی و جنبی بیمارستان مال‌خلیفه سه هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده برای آن تا کنون ۶ میلیارد تومان، بیمارستان بروجن با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و بیمارستان چلگرد با زیربنای سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و هزینه شش  میلیارد تومان گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد که بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن برای تکمیل به ۱۶ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد./

نظر شما