شناسهٔ خبر: 15010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت حدود ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان

اسفالت راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های گیلان از آسفالت محورهای روستایی در شهرستان‌های فومن، لاهیجان و سیاهکل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه موثرترین شرایط برای تردد ایمن، زیرسازی مناسب و داشتن یک رویه سالم است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد، گفت: عملیات آسفالت راه‌های روستایی اروشکی ورزدره شهرستان سیاهکل به طول ۳/۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شد که با روکش آسفالت این محورهای روستایی تعداد ۱۵۰ خانوار در روستاهای اروشکی، رزدره، پش بالا و آزارستانک از نعمت یک راه ایمن و استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

نازک کار افزود: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستائیان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد. از این رو روکش آسفالت محور فومن به شفت به طول ۶ کیلومتر و عرض ۶/۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به شیوه تفاهم نامه‌ای در حال انجام است.

در پایان نازک کار با تاکید بر اهمیت آسفالت راه‌های روستایی، به آسفالت راه روستایی دموچال در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: طول این محور ۱۴۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به شیوه تفاهم نامه‌ای انجام شد.

نظر شما