شناسهٔ خبر: 15037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی اعضاي هيات مديره نظام مهندسي ساختمان زنجان

مراسم معارفه نظام مهندسی زنجان مراسم توديع اعضاي هيات مديره دوره ششم و معارفه اعضاي هيات مديره دوره هفتم نظام مهندسي استان زنجان با حضور معاونت عمراني استاندار و مديركل راه و شهرسازي استان و جمعي از مديران اداره كل راه و شهرسازي و مديران نظام مهندسي برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان مراسم توديع اعضاي هيات مديره دوره ششم و معارفه اعضاي هيات مديره دوره هفتم سازمان نظام مهندسي با حضور معاون امور عمراني استاندار زنجان و مديركل راه و شهرسازي و اعضاي شوراي شهر و جمعي از اعضاي هيات مديره جديد و قديم سازمان نظام مهندسي استان زنجان در سالن كنفرانس اين سازمان برگزار شد.

 در همين راستا ابراهيم توت آغاجي رييس دوره ششم سازمان نظام مهندسي استان زنجان ضمن عرض خير مقدم خدمت حاضرين در اين مراسم با تقدير از تلاش اعضاي هيات مديره اسبق و همكاري استانداري و اداره كل راه و شهرسازي و ساير ارگان‌هايي كه در اين راستا توجه لازم را داشتند گفت: نرخ مشاركت در اين انتخابات در كشور ۳۰ درصد و در استان زنجان ۴۲ درصد بوده است و اين نشان از مشاركت خوب و مثبت جامعه مهندسين در اين انتخابات است.

وي با ارايه عملكرد سازمان نظام مهندسي و آمار اعضاي نظام مهندسي گفت: در حال حاضر تعداد اعضاي نظام مهندسي از ۴۰۰۰ نفر به پنج هزار و ۳۶۰ نفر افزايش يافته است كه از اين تعداد دو هزار و ۵۵۰ نفر داراي پروانه هستند.

توت آغاجي با اشاره به رشد ۳۳ درصدي اعضاي عادي و رشد ۵۰ درصدي اعضاي داراي پروانه تصريح كرد: با توجه به آمار اعضاي نظام مهندسي سال ۱۳۹۱، در اين سال يك ميليون متر مربع دستور نقشه صادر شده است كه اين رقم در سال ۹۳ با توجه به رشد ۵۰ درصدي اعضاي نظام مهندسي به علت كاهش ساخت و ساز به ۵۰۰ هزار مترمربع كاهش يافته كه متاسفانه همين امر باعث كاهش درآمد اعضاي نظام مهندسي شده است.

در ادامه اين مراسم، وثوقي مديركل راه و شهرسازي استان زنجان با عرض تبريك به اعضاي هيات مديره دور هفتم سازمان نظام مهندسي و اشاره به كيفيت مطلوب برگزاري انتخابات نظام مهندسي گفت: اين انتخابات با توجه به شيوه نامه‌اي كه وزارت راه و شهرسازي ما را مكلف به اجراي آن كرده بود برگزارشد كه خداوند را شاكر هستيم در اجراي اين شيوه نامه خوشبختانه به مشكلي برخورد نكرديم.

در پايان اين مراسم با تقدير از اعضاي هيات نظارت انتخابات و اعضاي اسبق هيات مديره سازمان نظام مهندسي اعضاي جديد هيات مديره اين سازمان معرفي شدند.

نظر شما