شناسهٔ خبر: 15158 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

زنگنه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جزئیات آمار یازدهمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی/ متوسط سرعت در محور مهران-ایلام ۴۰ کیلومتر و محور سرابله-کرمانشاه ۵۷ کیلومتر/ بارش باران در محورهای منتهی به سه مرز مهران، چزابه و شلمچه

محورايلام - مهران -كربلا کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام جزییات آمار یازدهمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی، گفت: در حال حاضر با توجه به ترافیک سنگین زائران کربلا متوسط سرعت در محور مهران-ایلام ۴۰ کیلومتر و محور سرابله-کرمانشاه ۵۷ کیلومتر است.

مصطفی زنگنه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی گفت: متوسط سرعت در محور مهران-ایلام ۴۰ کیلومتر که باتوجه به ظرفیت ترافیک سنگین ۵۵ درصد کاهش نسبت به شرایط عادی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین متوسط سرعت در محور سرابله-کرمانشاه ۵۷کیلومتر با ۲۰ درصد کاهش و مابقی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی ترافیکی عادی و روان است.

این مقام مسئول در مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور شرایط جوی در محورهای منتهی به سه مرز مهران٬ چزابه و شلمچه را بارانی عنوان و اظهار کرد: در محورهای مرتفع شاهد بارش باران همراه با برف هستیم.

وی افزود: بالاترین میزان نرخ تردد در یازدهمین روز طرح نسبت به شرایط عادی تردد در استان ایلام ۱۳۶ درصد٬ استان کرمانشاه ۲۱ درصد٬ استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۹درصد٬ استان قم ۱۳درصد٬ استان قزوین ۱۳درصد و استان خوزستان۹درصد رشد داشته است.

این کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: وضعیت تردد استان‌های ایلام و خوزستان در یازدهمین روز طرح به ترتیب نسبت به شرایط عادی و سال گذشته در محور منتهی به مرزمهران ۱۳۹ درصد افزایش و  ۱۳ درصد کاهش و در محور مرزمهران به داخل کشور  ۱۷۱ درصد افزایش و  ۴۱ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس سامانه تردد شمار در یازدهمین روز طرح به ترتیب نسبت به شرایط عادی و سال گذشته شاهد افزایش تردد در ورودی به استان ایلام ۴۸ درصد و ۲۰ درصد٬ افزایش خروجی از استان ایلام ۲۰۱ درصد و ۹ درصد٬ افزایش تردد محور منتهی به مرزچزابه  ۲۹ درصد و ۵۷ درصد٬ افزایش تردد محور مرز چزابه به داخل کشور ۶۶ درصد و ۳۴ درصد٬ افزایش تردد محور منتهی به مرزشلمچه نسبت به شرایط عادی صفر درصد٬ افزایش تردد محور مرز شلمچه به داخل کشور نسبت به شرایط عادی ۲۱ درصد٬ ورودی به استان خوزستان ۱۵ درصد کاهش و ۲۳ درصد کاهش٬ خروجی از استان خوزستان ۱۹درصد کاهش و  ۶ درصد کاهش گزارش شده است./

نظر شما