شناسهٔ خبر: 15181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی كرمانشاه:

آماده‌باش راهداران با حداكثر توان ادامه دارد/ برف روبی و يخ زدايی مسير عبور زائرين در شبانه‌روز گذشته

برف‌روبي و يخ زدايي در كاشمر مديركل راه و شهرسازي كرمانشاه گفت: آماده‌باش راهداران با حداكثر توان ادامه دارد و شبانه‌روز گذشته مسير عبور زائرين چندين بار برف روبي و يخ زدايي شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه،عبداله بهادري با اعلام اين خبر در پي بارش برف كه از پنجشنبه شب گذشته ۳۲۰ كيلومتر محورهاي برفگير استان را سفيد پوش كرده بود، گفت: كل مسير چندين بار توسط ۵۶ اكيپ راهدار مستقر در جاده ها برف روبي شده اما با توجه به كاهش دما در شب، وزش باد و كولاك در گردنه‌ها و تردد بي وقفه زائرين در مسير برگشت، براي افزايش ايمني و سهولت سفر اين عزيزان، يخ زدايي و پاكسازي كل مسير تمام شبانه روزدر دستور كار قرار دارد.

بهادري افزود: اين آماده‌باش مادام كه وضعيت هوا و بارش به حالت عادي برگردد با جديت ادامه خواهد داشت چرا كه بنا به اطلاعات واصله از اداره هواشناسي مبني بر شكل‌گيري موج جديد بارش با سردي و رطوبت بيشتر، بارش برف تا عصر دوشنبه ۱۶ آذر ماه جاري و كاهش دما تا پايان هفته ادامه خواهد داشت.

وی در پايان ضمن قدرداني از تلاش بي وقفه نارنجي پوشانش گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ تصادف و سانحه ناگواري گزارش نشده و بر خلاف ترافيك سنگين و نيمه سنگين در بعضي محورها، تردد زائرين به صورت روان در جريان است.

نظر شما