شناسهٔ خبر: 15182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد خبر داد:

پروژه‌های مسکن مهر یزد تا پایان سال به اتمام می‌رسد

مسکن مهر یزد مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد از تکمیل سایت مسکن مهر این استان در سه ماهه پایانی سال ۹۴ خبر داد.

غلامرضا رضایی درگفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص مسکن مهر این استان بیان کرد: یزد درکل دارای ۲۲ هزار و ۴۶ واحد مسکن مهر است که از این تعداد هشت هزار و ۶۸۰ واحد مربوط به قراردادهای تعاونی ۹۹ ساله، یکهزار و ۸۱۸ واحد مربوط به قراردادهای سه‌جانبه، ۹۴۳ واحد برای خیرین، ۶۰۷ واحد برای بهزیستی، یکهزار و ۱۰۲ واحد با قراردادهای اجاره‌داری پنج ساله و پنج هزار و ۱۵۱ واحد تحت عنوان خودمالکین ایجاد شده است.

رضایی در ادامه تأکید کرد که از تعداد کل این واحدها تعداد سه هزار و ۷۴۵ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۳۷۸ واحد از سایت مسکن مهر استان به متقاضیان تحویل داده شده است اضافه کرد: سه هزار و ۲۲۵ واحد از این تعداد در فروردین سال ۹۱، ۶ هزار و ۲۲ واحد در بهمن ۹۱، سه هزار و ۶۶۸ واحد در آذر ۹۲، دو هزار و ۷۱ واحد در بهمن ۹۳ و دو هزار و ۳۹۲ واحد در شهریور سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید که درنهایت رتبه دوم کشوری در زمینه تقسیط و واگذاری پروژه‌های مسکن مهر را با ۷۷/۸ درصد به استان یزد اختصاص داد.

وی در پایان تعداد واحدهای باقیمانده در این استان را چهار هزار و ۶۶۸ واحد بیان کرد و گفت: این تعداد نیز تا سه ماهه چهارم امسال تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد./

مجموع واحدهای مسکن مهر استان

بهره‌برداری شده

 

باقی‌مانده

 

 

 پایان پروژه مسکن مهر

 

۲۲۰۴۶

۱۷۳۷۸

۴۶۶۸

پایان سال ۹۴

نظر شما