شناسهٔ خبر: 15225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عمليات راهداري در محورهاي استان اردبیل

تابلو ایمنی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نمين واقع در استان اردبیل گفت: با فرارسيدن فصل سرما اقدامات راهداري اين اداره در محورهاي مواصلاتي شتاب بيشتري گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، بهرام سرش خياوي در بازديد از محورهاي حوزه استحفاظي اين اداره با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به فرا رسيدن فصل زمستان و استفاده از مساعد بودن وضع هوا، اداره راه و شهرسازي نمين اقدام به لكه‌گيري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان نموده است.

وي با اشاره به اينكه اين عمليات راهداري جهت ايمن‌سازي بيشتر و روان‌سازي تردد وسائط نقليه خصوصا در گردنه حيران انجام مي‌شود افزود: طي اين عمليات مقدار ۱۲۰ تن آسفالت جهت لكه‌گيري محورها به كار گرفته شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نمين همچنين به ايمن‌سازي شانه جاده‌‌ها اشاره كرد و گفت: علاوه بر اين در محورهاي حيران و راه‌هاي روستايي و فرعي نيز نسبت به شستشوي بيش از ۱۲۰۰ عدد انواع تابلوها اقدام شده و بيش از ۱۵۰ عدد تابلو بازسازي شده است.

وي افزود: در محور نمين - عنبران يك عدد چراغ چشمك زن خورشيدي در نقطه حادثه خيز نصب ۲۰ عدد تابلو نيز مورد بازسازي قرار گرفته است.

سرش خياوي اضافه كرد: در محور آبي بيگلو تعداد ۳۲ عدد تابلو بازسازي و ۱۰ عدد تابلوي تك خانه برقي نصب شده و در راه‌هاي روستايي بخش مركزي نمين نيز تعداد ۱۸ عدد تابلو بازسازي شده و ۶ عدد تابلو چشمك زن برقي نصب شده است.

نظر شما