شناسهٔ خبر: 15229 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی شرکت هواپیمایی زاگرس:

نرخ بلیت پروازهای زاگرس تغییر نکرده است/ شهروندان افزایش غیرقانونی فروش بلیت را اطلاع دهند

هواپیمایی زاگرس روابط عمومی شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام کرد: با وجود آزاد شدن قیمت بلیت هواپیما این شرکت هنوز نسبت به تغییر قیمت بلیت هواپیما اقدامی انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی زاگرس، شرکت زاگرس در حال حاضر در حال بررسی زیرساخت‌های موجود است تا پس از انجام کار کارشناسی قیمت‌های جدید را اعلام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرکت از مردم خواسته است تا اگر شاهد افزایش غیرقانونی قیمت بلیت پروازهای این شرکت بودند مراتب را اعلام کنند تا با معرفی متخلفین به دستگاه های نظارتی جلوی سو استفاده آنها گرفته شود.

نرخ بلیت هواپیما بر اساس بند ب ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه از روز دوشنبه هفته گذشته در ۱۷۰ مسیر پروازی آزاد شد. طبق این دستورالعمل، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقای فضای کسب و کار در حوزه سفرهای هوایی داخل کشور جمهوری اسلامی ایران، آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازهای داخلی اعم از پروازهای برنامه ای و دربستی بر اساس شرایط مندرج در این دستورالعمل اجرا می‌شود.

جزئیات دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازهای داخلی، ۱۷۰ مسیر آزاد شده و ۸۷ مسیر که قیمت آنها همچون سابق از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود از اینجا قابل مشاهده است./

نظر شما