شناسهٔ خبر: 15237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير فنی و اجرايی راه و شهرسازی كهگيلويه و بويراحمد مطرح كرد:

شهرداری برای صدور پروانه ساخت بيمارستان ياسوج همكاری كند

بیمارستان یاسوج مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد، گفت: ۱۵ پروژه اداره كل راه و شهرسازي استان در حوزه مديريت فني و اجرايي فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد، محمدحسين نصيري راد با تشريح ليست پروژه فني و اجرايي گفت: بيمارستان ۲۰۰ تختخوابي شهر ياسوج از مهمترين پروژه‌هاي اين حوزه است كه هم اكنون ۸۳ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و برغم مشكلات اعتباري در حال فعاليت است.

وي با اشاره به مشكلات سد راه اين پروژه، افزود: يكي از مشكلات اصلي اين بيمارستان عدم صدور پروانه ساخت اين بيمارستان توسط شهرداري ياسوج است كه با توجه به اجرايي شدن بند ۲ صورتجلسه مصوبه اسفندماه سال گذشته توسط راه و شهرسازي انتظار مي رفت بند ۳ اين صورتجلسه توسط شهرداري به مرجله اجرا در مي آمد.

نصير راد با تاكيد بر اينكه صدور پروانه ساختمان اقدام نكرده است بيان داشت: صدور اين مجوز براي اخذ انشعابات آب، برق و گاز لازم است و اما با توجه به مكاتبات مكرر صورت گرفته تاكنون اقدامي در اين زمينه انجام نشده است.

وي افزود: با توجه به رشد فزاينده جمعيت شهر ياسوج و نياز مركز استان به خدمات بهداشتي و درماني اميد است شهرداري محترم ياسوج براي صدور مجوزهاي اين بيمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.

محمد حسين نصيري راد گفت: مطالبات به حق مردم استان در حوزه بيمارستان به رغم خدمات شايسته  و پيگيري‌هاي مكرر استاندار و امور عمراني استانداري مي‌طلبد كه همه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان دولتي و نهادهايي كه دستي بر رشد و تعالي خدمات عمران و آبادي اين استان دارند همكاري شايسته و جهادي انجام دهند تا با افتتاح و بهره‌برداري اين بيمارستان كام مردم استانمان را شيرين كنيم.

مدير فني و اجرايي راه و شهرسازي استان به عمليات اجرايي مصلي شهر گچساران اشاره کرد و افزود: ساختمان و سازه اصلي مصلي به اتمام رسيده است و هم اكنون عمليات محوطه‌سازي در حال انجام است كه با برنامه‌ريزي و مساعدت و مقام عالي استان و مديركل راه و شهرسازي در آينده نزديك شاهد پيشرفت قابل توجهي خواهيم بود.

مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي از پيگيري‌هاي مكرر و دلسوزانه امام جمعه شهر دوگنبدان تشكر كرد و گفت: هدايت‌هاي مدبرانه حجه الاسلام حجازي باعث گرديد كه كيفيت اين پروژه فداي كميت نگردد و با حوصله امورات اين سازه عظيم را علي رغم مشكلات جايگاهي نماز جمعه در شهر تاريخي دوگنبدان رصد و پيگيري مي‌نمود.

نصيري راد گفت: مجتمع فرهنگي ورزشي شهر دهدشت نيز با ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي از ديگر پروژه‌هاي در دست اجراي اين اداره كل است كه در حال نصب تجهيزات مكانيكي و تاسيساتي است.

اين مسئول در ادامه با اشاره به دو كتابخانه در دست اجرا گفت: عمليات احداث كتابخانه عمومي منصورآباد دشتروم به پايان رسيده است و كتابخانه ي لوداب با ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.

نظر شما