شناسهٔ خبر: 15268 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

باقری در نشست خبری اعلام کرد:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران

فرودگاه مهرآباد مسئول ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نیمه دوم سال جاری در حوزه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ بهمن باقری امروز یکشنبه ۱۵ آذر در نشست خبری که در فرودگاه بین المللی شیراز برگزار شد گفت: برنامه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در شهریورماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت پایلوت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت موضوع خدمات‌رسانی به مسافران در فرودگاه‌ها، از خردادماه امسال دفتر نظارت بر ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در شرکت فرودگاه‌های کشور تاسیس شد افزود: البته در حوزه ارائه خدمات به مسافران دستگاه‌های مختلفی دخیل هستند که ارتقای این خدمات در حوزه فرودگاهی بر عهده این شرکت است.

مسئول ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نیمه دوم سال جاری در حوزه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح با اعزام بازرسانی از شرکت فرودگاه‌های کشور سطح ارائه خدمت در تعدادی از فرودگاه‌های بین المللی و بزرگ کشور رتبه‌بندی شد.

باقری با تاکید بر اینکه به زودی شاهد تفاوت کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه‌های کشور نسبت به گذشته خواهیم بود ادامه داد: این طرح علاوه بر اجرا در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد، در سایر فرودگاه‌های کشور نیز در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: مکانیزم‌های مختلفی از جمله بازرسی‌های دوره‌ای از فرودگاه‌ها و راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت بازخورد و نظرات مسافران از نحوه خدمت‌رسانی در فرودگاه‌های کشور به کار گرفته شده است.

مسئول ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه رویکرد اصلی شرکت فرودگاه‌های کشور احصا تجارب عملی خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه‌های دنیا و استفاده از روش‌های نوین برای افزایش خدمت‌رسانی به مسافران است گفت: در همین راستا بخش راهنمای مسافر در فرودگاه مهرآباد ایجاد شده است و در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.

نظر شما