شناسهٔ خبر: 15399 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در لرستان

آسفالت جاده كهگيلويه وبويراحمد مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از آسفالت ۶۸ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان لرستان، شهرام ملکی افزود: ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در حوزه شهرستان سلسله وجود دارد که از این ميزان ، ۳۶ کیلومتر آن چهارخطه، ۴۱ کیلومتر راه اصلی و مابقی راه فرعی است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تقریبا ۶۸ کیلومتر راه روستایی با صرف ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار  آسفالت شده که هنوز برای آن هیچ مبلغی تخصیص نیافته است.

ملکی با اشاره به اینکه آسفالته شدن این راه‌ها از محل قیر یارانه‌ای که با همکاری وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازي برای انجام پروژه‌های راهبردی در نظر می‌گیرند، بوده است افزود: هنوز هیچ گونه مبلغی از رقم هزينه شده تخصیص نیافته و مابقی هزینه انجام عملیات را پیمانکار پروژه تقبل کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه هنوز ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلسله آسفالت نشده است گفت: انجام عملیات آسفالت این راه‌ها جزء برنامه‌های سال آینده است، چرا که پیمانکاران پروژه‌ها نیز باید از لحاظ مالی تامين شوند.

نظر شما