شناسهٔ خبر: 15402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام طرح جابجایی زائران اربعین انجام شد:

اعزام ۹۷۳ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از استان البرز

مهران در ایام طرح جابجایی زائران اربعین از ابتدای آذرماه ۹۷۳ دستگاه اتوبوس تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل استان البرز، به استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، قاسم باقری، مدیرکل با اعلام این خبر افزود: در طرح جابجايي زائران اربعین استان البرز از ابتدای آذرماه تا تعداد ۹۷۳ دستگاه اتوبوس به استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعزام و ۱۸ هزار و ۸۹۱ زائر  را جابجا کرده‌اند.

وي با اشاره به اینکه در این ایام جابجایی ایمن زائران از اولویت اول برخوردار بود، افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌هایی که از طریق تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام شد، عمده ناوگان فعال استان به استان‌های مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعزام شدند ولی کار جابجایی مسافران استان به سایر مقاصد نیز بدون وقفه انجام شد.

باقری افزود: از مجموع ناوگان اعزامی، ۷۱۲ دستگاه به استان ایلام، ۱۶۳ دستگاه به استان کرمانشاه و  ۹۸ دستگاه به استان خوزستان اعزام شدند.

شایان ذکر است طرح جابجایی زائران اربعین یک طرح ملی است که تحت مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مرکز و ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها از ابتدای آذر ماه اجرایی شد. 

نظر شما