شناسهٔ خبر: 15452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌های روستائی مسدود شده آذربایجان‌شرقی به ۸۰ رسید

برف روبی سازمان راهداری مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: باتلاش راهداران تعداد راه‌های روستائی مسدود شده کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی، توحید اخلاقی ظهر چهارشنبه در گفتگو با اداره روابط عمومی گفت: در اثر بارش‌های چند روز گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان, راه ارتباطی ۶۲۵ روستا مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران راهداری راه ارتباطی ۵۴۵ روستا بازگشائی شد.

وی افزود: در حال حاضر راه ارتباطی ۸۰ روستا مسدود است که همکاران راهداری تلاش می‌کنند درصورت فروکش کردن کولاک این محورها را عصر امروز و حداکثر تا فردا بازگشائی کنند.

اخلاقی ادامه داد: راه ارتباطی ۲۰ روستا در میانه, ۴۰ روستا در مراغه, ۵ روستا در بستان آباد, ۱۰روستا در هشترود, ۴ روستا در ورزقان و ۱ روستا در خداآفرین مسدود است که جمعا مسیر ۸۰ روستا مسدود شده، چنانچه کولاک اجازه دهد اکثر این راه‌ها امروز بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی تأکیدکرد: هم وطنان خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز نموده و قبل از سفر حتما با شماره‌های ۱۴۱ و ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۲۰ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تماس گرفته و از وضعیت مسیر سفر در این استان اطلاع حاصل کنند.

نظر شما