شناسهٔ خبر: 15463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلیم‌الله وثوقی:

شفاف‌سازی اطلاعات باعث تعامل بین مردم و سازمان‌ها می‌شود

كليم اله وثوقي مدیرکل اداره راه و شهرسازی زنجان تقویت نیروی انسانی را یکی از نتایج اجرای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات در کشور دانست و گفت: با اجرای این طرح مردم نیز رضایت بیشتری خواهند داشت.

کلیم‌الله وثوقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص اجرای قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات بیان کرد: این اقدامی بسیار ارزنده و کارساز از سوی وزارت راه و شهرسازی است که این  موضوع درحقیقت نشانگر توسعه‌یافتگی این سازمان است.

وثوقی در ادامه تأکید کرد: در گذشته این بحث به طور گسترده‌ای مشاهده نمی‌شد ولی خوشبختانه امروز با اجرای این قانون جزییات پروژه‌ها و موفقیت‌ها و مشکلات در اختیار مردم قرار گرفته و در خیلی از مواقع باعث مشارکت مردم با دولت می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر، اقدامی مدیریتی از سوی وزارت راه محسوب می‌شود افزود: حتما این توان در سطح وزارتخانه دیده شده که به این مرحله رسیده است. بدون شک با اجرای این قانون افراد شجاع و توانمند به فعالیت خود ادامه می‌دهند که خود باعث تقویت نیروهای انسانی در کشور خواهد شد. اگر کسی در این بخش نتواند پاسخگوی مردم بوده و انتظارات مردم را براورده سازد باید از حوزه مسئولیت خود کناره‌گیری کند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی زنجان با اشاره به تأثیر بسزای این قانون در کل وزارتخانه اضافه کرد: شفاف‌سازی اطلاعات باعث تعامل و تفاهم بیشتر بین مردم و سازمان‌ها می‌شود که رضایتمندی دو طرف به ویژه مردم را به همراه خواهد داشت./

نظر شما