شناسهٔ خبر: 15625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در جلسه شورای حمل و نقل استان:

تمهیدات لازم و هماهنگی مناسب دستگاه‌های ذیربط عوامل اصلی تامین ایمنی و تسهیل ترافیک است

حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در آستانه فرا رسیدن هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۶ آذر لغایت ۱ دی ماه اعلام داشت: حضور به موقع عوامل راهداری و پلیس راه از هر نوع انسداد ترافیکی و خسارات جانی در محورهای جاده‌ای استان قم جلوگیری بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، نخستین جلسه پاییزی شورای حمل و نقل استان با حضور تمامی اعضا در سالن اجتماعات اداره کل تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد، وی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته ایام ماه ربیع، به وقوع بارش‌های اخیر برف در استان پرداخت و توضیح داد: خوشبختانه در سایه تمهیدات به عمل آمده و هماهنگی خوبی که در بین دستگاه‌های ذیربط در عرصه جاده وجود داشت توانستیم از وقوع هر نوع انسداد ترافیکی و حوادث جانی طی مدت بارش برف و یخبندان‌های اخیر در سطح محورهای جاده‌ای استان جلوگیری بعمل آوریم.

وی حضور به موقع و تلاش بی‌وقفه عوامل پلیس‌راه و عزیزان راهدار در کنار دیگر خادمان عرصه جاده را عامل اصلی مدیریت مناسب بارش‌های اخیر برف در جاده‌های استان دانست.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در ادامه به نزدیکی هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای (۲۶ آذر لغایت ۱ دیماه) اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت این هفته برنامه‌ریزی شده که امیدوارم بتوانیم بطور شایسته از دست اندرکاران بخش حمل و نقل و راهداری تقدیر نماییم.

در پایان هر یک از اعضای شورای حمل و نقل گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات خود را ارائه کردند.

نظر شما