شناسهٔ خبر: 15654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام کرد

اجرای بیش از ۵۰برنامه متنوع در هفته حمل و نقل و راهداری

مجیدرضا نصرالله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته ملی حمل ونقل و راهداری گفت: بیش از ۵۰برنامه متنوع در هفته حمل و نقل و راهداری اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجیدرضا نصرالله نژاد  درحاشیه جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت هفته ملی حمل و نقل و راهداری استان که باحضور مدیران دستگاههای عضو شورای حمل و نقل برگزار شدبا اعلام این خبر گفت:  ۲۶ آذرماه لغایت اول دی هرسال به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده و یادآور زحمات و تلاش‌های بی دریغ , خستگی ناپذیر و حیاتی دستگاههای مجری و سیاست‌گذار درحوزه حمل و نقل و راهداری است.

وی افزود: شاخص بهره مندی از راههای ایمن و گستردگی شبکه ملی راههای شریانی از اصلی ترین ملاکهای توسعه و پیشرفت یک کشور است. در استان مرکزی با توجه به ویژگیهای مهم استراتژیک و باعنایت به اینکه کریدور شمال به جنوب از قلب این استان می گذرد در سالهای اخیر شاهد اقدامات گسترده درخصوص توسعه شبکه ریلی , راههای دوبانده , فرودگاه, راههای روستایی و اصلی بوده ایم که جا دارد از زحمات یکایک  همکاران عزیزم در ادارات کل هواشناسی , حمل و نقل و پایانه ها , آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و فرودگاه به عنوان اعضای اصلی شورای حمل و نقل استان صمیمانه  تجلیل نماییم. ضمن اینکه رونق و توسعه مقوله حیاتی حمل و نقل و راهداری و راهسازی این استان مرهون یاری سایر دستگاههای تاثیرگذار در حوزه ترافیک و حمل و نقل برون شهری نظیر پلیس راه , شهرداریها, استانداری , فرمانداریها و سایر دستگاهها است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی افزود:  در سال جاری با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده بیش از۵۰ برنامه متنوع با هدف معرفی هرچه بیشتر و بزرگداشت هفته ملی حمل و نقل و راهداری ( ۲۶ آذر لغایت ۱ دی ماه ) در دستگاههای عضو شورای حمل و نقل استان  مرکزی برگزار می شود که از آن جمله میتوان به معرفی و تجلیل از راهداران و رانندگان  نمونه , دیدار با ائمه جمعه و حضور یکپارچه در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه, برگزاری نمایشگاههای تخصصی , توزیع بروشور و نصب بنر با موضوع عملکرد , برگزاری مسابقات  فرهنگی - هنری و جشن روز ملی راهدار ( مورخ یکم دیماه ) اشاره کرد.

نظر شما