شناسهٔ خبر: 15664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

بارش برف كليه محورهای استان را لغزنده كرد

بارش برف در جاده مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای این استان، گفت: اين بارش‌ها كه از ديشب تمامي محورها را فرا گرفته است باعث لغزندگي جاده‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اکنون بارش برف را در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی افزود: بارش‌ها در محور اسدلی و شوقان باعث لغزندگي جاده‌ها شده و همین امر عبور و مرور را فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می‌کند.

مشتري گفت: با توجه به اينكه بيشتر محورها به دليل بارش برف لغزنده‌اند اما هم اكنون كليه محورها باز و تردد در آن جريان دارد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، بارش باران و برف که از روز گذشته آغاز شده و تا ظهر امروز نيز ادامه خواهد داشت، در همین راستا از رانندگان عبوری از محورهای استان تقاضا می‌شود حتما رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: کلیه رانندگان عبوری از محورهای استان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس بگیرند.

نظر شما