شناسهٔ خبر: 15695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کشف و ضبط ۸ تن محموله قاچاق در بندر بوشهر

افتتاح پروژه های بنادر بوشهر و خارگ یک محموله قاچاق اسباب بازی با اقدام به موقع ماموران گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، رییس اداره گارد و انتظامات این اداره گفت: درپی دریافت گزارش از تیم‌های گشتی گارد و انتظامات  بندر  مبنی بر مشکوک بودن محموله یک دستگاه کامیون در محوطه عملیاتی بندر بوشهر، بلافاصله تیم اطلاعاتی این اداره جهت بررسی موضوع  وارد عمل شده و بصورت نامحسوس کامیون مذکور را تحت نظر گرفتند.

عبدالمحمد نادری افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و باتوجه به ظن ماموران در خصوص بارگیری کالای قاچاق، کامیون مورد نظر بطور موقت توقیف و با هماهنگی مسئولان درب خروج گمرک مجددا توزین شد.

وی بیان داشت: با توزین مجدد کامیون توسط ماموران گارد و انتظامات بندر، اختلاف بار کامیون با توزین اول و مدارک صادر شده باسکول در حدود ۸ تن و چهل کیلوگرم اعلام شد.

نادری عنوان کرد: با محرز شدن بارگیری کالای قاچاق، کامیون متخلف توقیف و عوامل جهت بازجویی و تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شدند./

نظر شما