شناسهٔ خبر: 15711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان خراسان رضوی انجام شد:

روکش آسفالت ۳ روستای تربت حیدریه و جاده‌های روستایی شهرستان زاوه

بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستایی طالب آباد روکش آسفالت ۴.۵ كیلومتر از جاده روستاهای نصیرآباد و فیروزآباد بخش سلیمان شهرستان زاوه و ۱۴ کیلومتر از سه روستای شهرستان تربت حیدریه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زاوه از اجرای روكش آسفالت جاده روستاهای نصیرآباد و فیروزآباد بخش سلیمان شهرستان زاوه خبر داد.

حسین شیرمحمدیان با اشاره به عملیات روكش آسفالت جاده روستاهای نصیرآباد و فیروزآباد از توابع بخش سلیمان شهرستان زاوه گفت: طول این عملیات ۴.۵ كیلومتر و عرض جاده نیز ۵.۵ متر است.

شیرمحمدیان ضخامت روكش آسفالت اجرا شده را ۳ سانتیمتر اعلام كرد و افزود: قیر این پروژه به‌صورت رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

وی در ادامه افزود: این پروژه با تامین اعتبار لازم از طریق دفاتر مناطق محروم وزارت راه و شهرسازی اجرایی شد و  پس از ۱۵ روز اجرای این عملیات، ۳۸۰ خانوار از آسفالت خوب و مناسب جهت تردد ایمن‌تر بهره‌مند شدند.

عملیات روکش آسفالت ۳ روستای شهرستان تربت حیدریه انجام شد

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: بیش از ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت ۳ روستای شهرستان تربت حیدریه انجام شد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز با بیان اینكه ۱۴.۲ كیلومتر  از راه های ۳ روستای شهرستان تربت حیدریه روكش آسفالت شده است، گفت: در اجرای طرح‌های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی با همیاری خیرین و تعامل دهیاری صنوبر توانست ۵/۱۳ کیلومتر از این راه روستایی را روکش ماسه آسفالت كند.

ایمان مقید با اشاره به اینكه در صورت مساعد شدن وضعیت جوی نسبت به روکش آسفالتی این محور اقدام می‌شود، افزود: راه روستاهای عریان و شیرآباد به طول ۶۰۰ متر نیز از محل طرح‌های مشارکتی آسفالت شده است.

گفتنی با آسفالت این سه راه ، ۶۵۸ خانوار روستایی از نعمت آسفالت مناسب بهره مند شدند/.

نظر شما