شناسهٔ خبر: 15717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل

تلاش راهداران منشاء خدمات ارزشمند در عرصه‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی است

علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی به مناسبت هفته حمل و نقل، تلاش راهداران را منشاء خدمات ارزشمند در عرصه‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار ( ٢٦ آذر الی ١ دیماه ) به شرح زیر است:

«دیگر بار به یادمان همت عالی تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری که در ٢٦ آذر ماه ١٣٦٢ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) لبیک گفته و پاسخ شایسته دادند، ارج می‌نهیم، غرور مذهبی و ایرانی‌مان را به توان و غیرت مردانه فرزندان این مرز و بوم گره می‌زنیم، در حضور ملت شریف ایران اسلامی به احترام می‌ایستیم و از دل سرود خدمتگزاری به مردم را سر می‌دهیم.

بلند همتان عرصه خستگی ناپذیر جاده‌ها، راهداران عزیز:

همت شما را می‌ستایم و تردید ندارم که اصل و ذات خدمتتان توکل به ا... بوده است. امیدوارم تلاش و عملکرد شما منشاء خدمات ارزشمند در عرصه‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی بوده و هموطنان عزیزمان خاطره سفرهای خوشی را در سایه تلاش شما در ضمیر ذهنشان به یادگار بگذارند.

تبریک مرا بپذیرید، شما بزرگ منشانی که در سرمای طاقت فرسا و گرمای سوزان گوش به فرمان خدمت بوده‌اید و هیچ گاه ناملایمات مسیر از توان و غیرت مردانه‌تان نکاسته است.

به یاری خداوند متعال و سعی دولت تدبیر و امید‌، خواهیم کوشید تا در کنار یکدیگر، شبکه راه‌های مواصلاتی استان خراسان شمالی، درخور و شأن ملت شریف ایران اسلامی باشد ان شاء ا....

علی اصغر بدیعی مقدم/ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی

نظر شما