شناسهٔ خبر: 15751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برنامه‌های هفته حمل و نقل در استان كرمان

هفته حمل و نقل رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي وزارت راه و شهرسازي در استان كرمان برنامه‌هاي هفته حمل و نقل را تشريح كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، علي شهيدي در جمع خبرنگاران، هفته حمل و نقل را فرصتي براي برقراري ارتباط بهتر وزارت راه و شهرسازي و مردم و ارائه گزارش فعاليت‌هاي حوزه حمل و نقل دانست و گفت: همزمان با هفته حمل و نقل كه از ۲۶ آذرماه شروع و تا يك دي ماه ادامه دارد؛ از خادمان صنعت عظيم حمل و نقل در بخش‌هاي دولتي، خصوصي و تعاوني تجليل به عمل مي‌آيد.

وي با بيان اينكه در کليه برنامه‌ها روح حاکم بر نامگذاري اين هفته يعني فرمان تاريخي امام راحل و حضور تاريخي کاميونداران و مؤسسات حمل و نقل در کنار عناصر دولتي خلق حماسه‌اي عظيم در جاده‌هاي کشور، مد نظر بوده است افزود: تلاش مي‌شود، براي حضور مردم و بخش‌هاي خصوصي و تعاوني حوزه حمل ونقل در محور برنامه‌هاي اين هفته به عنوان يک اصل مورد توجه و حمايت قرار گيرد. 

رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي وزارت راه و شهرسازي در استان كرمان با اشاره به نامگذاري‌هاي روزهاي اين هفته، گفت: روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل جاده‌ای؛ روز جمعه ۲۷ آذرماه جاري همزمان با دومين روز با عنوان حمل و نقل ریلی، روز  شنبه ۲۸ آذرماه با عنوان روز حمل و نقل دریایی نامگذاري شده است.

شهيدي با بيان اينكه ۲۹ آذرماه جاري همزمان با چهارمين روز از هفته حمل و نقل با عنوان روز حمل و نقل هوايي است، بيان كرد: پنجمين روز از هفته حمل و نقل با عنوان زيرساخت‌های حمل و نقل و راه روستايي و آخرين روز اين هفته با عنوان روز راهداري، پشتيباني و کنترل کيفي پروژه‌ها نامگذاري شده است.

رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي وزارت راه و شهرسازي در استان كرمان غبارروبي گلزار شهداي استان، و برپايي نمايشگاه‌ها و جشنواره آشپزی بانوان شاغل اداره کل به نفع شیرخوارگاه مادر را از جمله برنامه‌هاي هفته حمل و نقل عنوان كرد.

وي از برگزاري مصاحبه هاي مطبوعاتي، تلويزيوني و راديويي به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبيين برنامه‌هاي آينده توسط مديران حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: معرفي پروژه‌هاي قابل افتتاح از طريق رسانه‌هاي تصويري و صوتي، توليد و ارسال خبر مختلف از پروژه‌هاي افتتاحي، برنامه‌ريزي برپايي تور خبري اصحاب رسانه براي بازديد از پروژه‌ها و برنامه‌ريزي براي تور بازديد از پروژه‌ها براي روحانيون ائمه جمعه، دانشجويان و غيره از جمله برنامه‌هاي تدوين شده اين هفته است.

نظر شما