شناسهٔ خبر: 15793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مديركل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت هفته حمل و نقل

فریبرز واحدی مديركل راه و شهرسازي استان تهران در پیام تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: به درستي كه امروزه مسير پيشرفت و توسعه ميهن عزيز اسلامي در تمامي عرصه‌ها با تكيه بر وظيفه‌شناسي، وجدان بيدار و مسئوليت‌پذيري توأم با اراده پاك خدمت‌گزاران دلسوز رقم مي‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی ضمن تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل گفت:

روز اول دي ماه شروع فصل سرما كه بنام «روز راهدار» نام‌گذاري شده، نمادي از روزهاي سراسر خدمت و تلاش جامعه شما راهداران است كه در گرماي سوزان تابستان و سرماي سخت زمستان در جهت ايمني سفرها، اميد و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راهها مي‌كوشيد.

وی افزود: اين فرصت مغتنم بوده و مجالي است براي قدرداني و قدرشناسي از زحمات يكايك راهداران و همچنين خانواده‌هاي صبور شما كه با بردباري و پشتيباني شرايط انجام مأموريت‌تان را فراهم مي‌آوردند.

وی در پایان گفت: ضمن تبريك اين روز بزرگ از تلاش جنابعالي كه در حفظ جان و مال مسافران و استفاده‌كنندگان از راه‌ها به حق غيرت مي‌كنيد و بارها در اين مسير جان شيرين خود را بر سر پيمان گذاشته‌ايد و جز به رضاي حضرت حق تعالي نمي‌انديشيد، تقدير و تشكر مي‌كنم.

لازم به ذکر است هر ساله از ۲۶ آذر تا ۲ دی ماه هفته حمل و نقل نامگذاری شده است.

نظر شما