شناسهٔ خبر: 15797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل ونقل و راهداری انجام شد؛

تجهیز نقاط برف‌گیر به دستگاه‌های مکانیزه جدید در سیستان و بلوچستان/ مانور خودروهای سبک و سنگین راهداری در استان

برف روبی مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تجهیز نقاط برف‌گیر به دستگاه‌های مکانیزه جدید، بازسازی خودروها و مانور خودروهای سبک و سنگین راهداری ازجمله اقداماتی است که به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل در استان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، منصور ملاشاهی مدیر راهداری راه و شهرسازی استان ضمن تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری ،اعلام کرد: استان سیستان و بلوچستان به عنوان بیست و نهمین استان برف‌خیز کشور به خصوص در محورهای خاش، نوک‌آباد و حواشی کوه تفتان و گردنه‌های نصرت‌آباد هرساله با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به ترددکنندگان و مسافران جاده‌ای ارائه‌ می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جدید نقاط برف‌گیر به دستگاه‌های مکانیزه جدید تجهیز شده‌است، گفت: با وجود عدم اعتبارات کافی حفاظت از راه‌ها و ایمن‌سازی محورها در اولویت فعالیت‌های اداره قرار دارد.

ملاشاهی همچنین اضافه کرد: بازسازی خودروهای راهداری در حد توان و مانور خودروهای سنگین و سبک راهداری و نگهداری راه ازجمله اقدامات اداره‌کل به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل در استان به شمار می‌رود.

هفته حمل و نقل از ۲۶ آذرماه آغاز شده و تا دوم دی ادامه دارد./

نظر شما