شناسهٔ خبر: 15833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام مسکن مهر ماهشهر خوزستان تا پایان سال ۹۵

مسکن مهر خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: اجرای طرح مسکن مهر ماهشهر در خوزستان تا پایان سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رحیم عتیقی گفت: میزان تعهد شهرستان ساخت ۱۰ هزار و ۲۰ واحد بوده است که تاکنون ۴۴۷۰ واحد از این تعداد تکمیل و مردم در آن ساکن شده‌اند، همچنین در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در مرحله نازک‌کاری و ۱۹۲۰ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارند.

وی گفت: با تلاش مدیران تعاونی‌های مسکن و کلیه مسئولان مربوطه اجرای طرح مسکن مهر و تجهیزات روبنایی این طرح تا پایان سال ۹۵ به‌ طور کامل در این شهرستان به اتمام می‌رسد.

وی در خصوص واحدهای باقی‌مانده افزود: حدود ۱۴۰۰ واحد در مرحله اسکلت و بهسازی قرار دارند که احداث آن‌ها تا پایان سال ۹۵ به پایان خواهد رسید.

عتیقی در خصوص تجهیزات روبنایی این واحدها گفت: تاکنون ۴ مدرسه در حال ساخت است که پیشرفت‌های فیزیکی ۲۵ تا بالای ۸۰ درصد دارند و طبق قرارداد با پیمانکار ۲ واحد از آن‌ها برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۳ واحد مسجد تکمیل شده است که ۲ واحد دیگر نیز در حال آماده‌سازی است، احداث یک واحد درمانگاه هم در برنامه بوده است که هم‌ اکنون بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر افزود: در بحث تجهیزات زیربنایی در تمام زمینه‌های آب، برق، فاضلاب و گاز بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و معابر این پروژه شامل زیرسازی جاده، جدول و آسفالت‌کاری بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیشتر این معابر به‌خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده‌اند، از روشنایی قابل قبولی برخوردار است.

نظر شما