شناسهٔ خبر: 15937 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل رجا در نخستین جلسه ستاد نوروزی۹۵ :

برنامه‌ریزی برای افزایش مطلوبیت قطارها و خدمات‌دهی

Nazari Vezarat, [۲۲.۱۲.۱۵ ۱۴:۳۵] ستاد سفرهای نوروزی شركت حمل ونقل ریلی رجا به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۵، ستاد سفرهای نوروزی شركت حمل ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین نشست آغاز به كار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  رجا سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجا در خصوص تشكیل این ستاد گفت: هدف نهایی همه مدیران و همكاران تا آغاز سفرهای نوروزی، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایت‌مندی آنان است.

مدیرعامل شركت حمل و نقل ریلی رجا به احساس تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان  در سفرهای نوروزی اشاره كرد و افزود: تكریم ارباب رجوع و مشتریان باید مد نظر همه ی دست اندركاران سفرهای نوروزی قرار گیرد و كلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تكمیلی و ضمن خدمت مأمورین مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تكریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام هاشمی نژاد- مشاور مدیرعامل رجا در امور فرهنگی- با اشاره به جایگاه خدمت گزاری به مردم و اهمیت تكریم و  مشتری مداری در شركت رجا ، همه دست اندركاران بویژه اعضای ستاد سفرهای نوروزی رجا را به رعایت اخلاق نیكو در برخورد با مسافران و تكریم و گرامی داشت مشتریان توصیه كرد.

در ادامه ی این نشست، احمد استاد حسین معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شركت رجا- ارائه ی خدمات متفاوت نسبت به سال های گذشته و پاسخ گویی مطلوب  به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست های اصلی این شركت دانست و گفت: همه ی تلاش ما این است تا با اقدامات و برنامه ریزی بهتر، خدمات با كیفیت بالا در ایام پیك نوروزی به مردم ارائه دهیم.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام كرد: با ارائه ی برنامه درست امیدواریم همه ی اقدامات و كارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیك نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم. 

وی با تأكید بر حساسیت رجا بر مسائل ایمنی و تأمین حداكثری امنیت سفر با قطارها اظهار داشت: كلیه اقدامات لازم اعم از بازدیدهای ایمنی قطارها،  بازسازی ها، شست و شوی واگن ها، جرم گیری و تجهیز امكانات قطارها و... تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی تأمین قطعات استاندارد در كوتاه‌ترین زمان ممكن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان كرد و گفت: با هماهنگی بین واحدها ، مطالعه درست ، برنامه ریزی و زمان بندی مناسب نباید هیچ گونه مشكلی در این راه داشته باشیم.

نظر شما