شناسهٔ خبر: 15943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز راهدار و استقرار راهداران در استان ایلام برگزار شد

مانور ماشين‌آلات سبك و سنگين راهداری، پليس راه، هلال احمر و فوريت‌های پزشكی در گردنه‌های برفگير

مانور ایلام مانور ماشين آلات سبك و سنگين راهداري، پليس راه، هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي به مناسبت روز راهدار برگزار شده و راهداران در گردنه‌هاي برفگير استان ایلام مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام در اين مانور مشترك راهداران، پليس راه، هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي ضمن هماهنگي آمادگي خود براي استقرار زمستاني در جاده‌هاي استان را اعلام كردند.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان در خصوص اين مانور گفت: يكم ديماه آخرين روز هفته حمل و نقل و روز راهدار نامگذاری شده است و به همين مناسبت مانور مشترك ماشين آلات و عوامل راهداري، پليس راه، هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي برگزار شد تا ضمن هماهنگي بيشتر تعامل و همكاري اين دستگاه‌هاي مختلف را افزايش دهيم.

دلخواه گفت: راهداران اداره كل راه و شهرسازي استان در تمام مدت سال در جاده‌هاي استان مستقر بوده و هميشه آماده خدمت‌رساني به مسافرين عزيز هستند و روز راهدار كه يكم ديماه است راهداران توان خود را براي استقرار در گردنه‌هاي برفگير و آمادگي استقرار زمستاني را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند.

دلخواه افزود اداره كل راه و شهرسازي استان با ۳۴ اكيپ راهداري متشكل از ۱۹۸ دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين و ۲۹۰ نفر پرسنل راهدار شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران محورهاي مختلف استان در فصل زمستان است.

نظر شما