شناسهٔ خبر: 15945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت بزرگداشت روز راهدار در اداره كل راه و شهرسازی انجام شد

تجليل از راهداران و فعالان ايمنی جاده‌ای در استان ايلام

تجلیل به مناسبت هفته حمل و نقل و فرا رسيدن يكم ديماه روز راهدار اداره كل راه و شهرسازي استان ایلام با برگزاري مراسم بزرگداشت از راهداران و فعالان ايمني جاده‌اي استان تقدير كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام در اين مراسم كه با حضور معاون امنيتي سياسي استانداري ايلام، مديران اعضاي شوراي حمل و نقل و مسكن استان، فرمانده پليس راه و جمعي از مديران و مسئولان دستگاه‌هاي مختلف برگزار شد ضمن بزرگداشت روز راهدار از راهداران و فعالان ايمني جاده‌اي استان تجليل شد.

معاون امنيتي سياسي استانداري ايلام در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار و تبريك اين روز به همه فعالان عرصه ايمني و حمل و نقل گفت: توسعه هر كشوري در گرو توسعه حمل و نقل بوده و بحث نگهداري و ايمني راه‌ها امروزه يكي از مهمترين فعاليت‌هاي كشور است چرا كه به تمامي جنبه هاي اقتصاد و معيشت مردم مربوط است.

آقاي كلانتري تلاش راهداران براي حفظ ايمني جاده‌اي در شرايط مختلف جوي را ستودني دانست و افزود: زماني كه در سرماي زمستان و گرماي تابستان به دنبال فضاي مطلوب و كنار خانواده و آسايش و رفاه هستيم اين عزيزان راهدار هستند كه دور از خانواده و عزيزان خود در جاده‌ها مستقر بوده و ايمني و رفاه مسافرين را تضمين مي‌کنند.

مديركل راه و شهرسازي استان نيز در اين مراسم ضمن تبريك آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج) و گرامي داشت هفته حمل و نقل و روز راهدار، به عملكرد و فعاليت‌هاي اداره كل راه و شهرسازي استان در خصوص ايمني و توسعه راه‌هاي ارتباطي استان در سال جاري و نقش اين اداره كل در تردد زائرين آقا ابا عبداله الحسين (ع) اشاره کرد و افزود: با تلاش راهداران عزيز كه در گرماي تابستان و سرماي زمستان همواره يار و ياور هموطنان عزيز در جاده‌ها هستند امسال هر چند محدوديت‌هاي اعتباري نيز وجود داشت اما كارهاي چشمگيري به انجام رسيد و آمارها نيز نشان مي‌دهد كه با وجود افزايش تردد ۴۰ درصدي در ايام اربعين امسال نسبت به سال گذشته تلفات جاده‌اي ۱۶ نفر نسبت به زمان مشابه كاهش داشته است.

سیدکمال الدین مير جعفريان اين مهم را حاصل تلاش راهداران، پليس راه، هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي دانست و گفت: هماهنگي دستگاه‌ها و نهادها در كنار هم و خدمت و تلاش اين عزيزان ادامه خواهد داشت تا انشاالله در آينده آمار تلفات جاده‌اي را به صفر برسانيم.

در پايان اين مراسم از راهداران نمونه استان، پليس راه، رانندگان بين شهري، امدادگران هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي تجليل شد.

نظر شما