شناسهٔ خبر: 15977 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اعلام نظر شورای‌عالی معماری و شهرسازی درباره طرح‌های جامع شهرهای کوچک

جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی شورای‌عالی شهرسازی و معماری پیرامون چالش‌های بررسی طرح‌های جامع شهرهای کوچک اعلام نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری مصوبه‌ای پیرامون چالش‌های بررسی طرح‌های جامع شهرهای کوچک که در تاریخ اول دی ماه به امضای پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی رسیده در زیر آمده است:

«شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۹۴/۹/۲۳ خود پس از استماع گزارشی از چالش‌های نحوه بررسی طرح جامع شهرهای کوچک مقرر نمود:

- دبیرخانه شورای عالی موضوع عدم تمرکز در تصمیم‌گیری پیرامون نحوه بررسی و تصویب طرح جامع شهرهای کوچک را بررسی و موضوع را به شورای عالی پیشنهاد نماید.

- موضوع مطالعه ویژه با تاکید بر اتفاقات صورت گرفته، آسیب‌شناسی و ارائه راهکار برای بازنگری و اصلاح قوانین و ضوابط مربوط توسط دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران صورت پذیرد و نتیجه برای پیشنهاد به هیئت دولت به تصویب شورای عالی برسد.

علاوه بر این، موارد ویژه جهت تصمیم‌گیری در صحن شورا مطرح و نسبت به آن‌ها اتخاذ تصمیم شود. مقتضی است مراتب بر اساس نظر شورا در دستور کار دبیرخانه شورای عالی قرار گرفته و نتیجه اعلام شود.»

نظر شما