شناسهٔ خبر: 15979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لكه‌گيری راه‌های روستايی و اصلاح شانه محور پارس آباد – بيله سوار در استان اردبیل/ کانال‌زنی راه‌های روستايی شهرستان گرمی

راهسازی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پارس آباد در استان اردبیل از انجام لكه‌گيري در محورهاي روستايي و عمليات اصلاح شانه در محور پارس آباد – بيله سوار اين شهرستان خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی عمليات کانال زنی در حريم راه‌هاي روستايي اين شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، علي نادري در بازديد از عمليات لكه‌گيري محورهاي روستايي اين شهرستان با اعلام اين خبر گفت: به دنبال پايداري هوا در هفته اخير در شمال استان راهداران اين اداره عمليات لكه‌گيري با آسفالت سرد را در راه‌هاي روستايي پارس آّباد آغاز كردند.

وي افزود: در حال حاضر لكه‌گيري راه‌هاي روستايي عربلو – حاج عوض و تازه آباد- فيروزآباد به طول ۴۵ كيلومتر به اتمام رسيده و محورهاي باقيمانده با اولويت كثرت تردد در حال اجراست.

نادري در بازديد از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان گفت: با تلاش راهداران آزادسازی حریم قانونی راه و اصلاح افتادگی شانه در محور بیله سوار به طول ۲۵ کیلومتر آغاز و در حال اجراست.

همچنین صدیف فرمان رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان گرمي در بازدید از عملیات کانال زنی حـریم راه‌های روستایی شهرستان گرمی گفت: کانال‌زنی حريم جاده‌ها جزو وظایف این اداره در جهت نگهداری جاده‌ها است و باعث جلوگیری از تخریب جاده می‌شود.

وی از اتمام عمليات اجرايي كانال زني حريم راه‌هاي روستايي زنگير، گرمي و هادي بيگلو خبر داد و افزود: با توجه به مسـاعد بودن شرائط فعلی جوی در منطقه اين عمليات توسط راهداران اجرا مي‌شود.

رئيس اداره راه و شهرساي شهرستان گرمي به انسداد اکثر کانالهای راه‌های روستایی بعلت شخم زنی پاييزه زمین‌های کشاورزی اشاره كرد و گفت: این اداره با اولویت نسبت به کانال‌زنی حريم راه‌های روستایی مخصوصا جاده‌هاي محوری اقدام خواهد نمود.

نظر شما