شناسهٔ خبر: 16034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو خبر از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

دیدار فرماندار چاروایماق با راهداران/ برگزاری مانور آمادگی طرح راهداری زمستانی در کلیبر

مانور راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی فرماندار چاراویماق گفت: راهدارها فرشته‌های نجات جاده‌ها هستند؛ چرا که در شرایط سخت به ویژه در سرمای زمستان در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، علی بدرشکوهی چهارشنبه ۲ دی در جمع پرسنل راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان چاراویماق با بیان اینکه روز راهداری نمادی از تلاش راهداران برای ارائه خدمت به در راه ماندگان در شرایط سخت است افزود: این روز فرصتی برای تجلیل از فعالان این عرصه است که شبانه‌روز برای آرامش مردم و کاربران جاده‌ها به ویژه مناطق کوهستانی و صعب‌العبور این شهرستان تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان چاراویماق اظهارکرد: راهداران کسانی هستند که علاوه بر نگهداری از راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی راه را ایمن و آماده برای بهره‌بردارها می‌کنند و این رسالت مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی یادآور شد: روز راهداری فرصتی برای قدردانی از کسانی است که بی‌ریا و خالصانه با شرایط سخت و دشوار به امر ایمن‌سازی جاده‌ها می‌پردازند تا در طول شبانه‌روز تردد در شریان‌های حیاتی کشور برقرار شود و حمل و نقل متوقف نشود.

بدرشکوهی ادامه داد: راهدارها فرشته‌های نجات جاده‌ها هستند؛ چرا که در شرایط سخت به ویژه در سرمای زمستان در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی گفت: انتظار و توقع از مجموعه راهداری این است که مانند گذشته با تجربه خود برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافرها در جاده‌ها تلاش کنند.

بهزاد میرزاپور مونسی رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری برای استقبال و مراقبت ویژه از راه‌ها به ویژه در فصل زمستان، راهداران این شهرستان با ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین تجهیز شده‌اند.

اجرای مانور آمادگی طرح راهداری زمستانی در شهرستان کلیبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی ، غلامرضا اویسی از اجرای مانور آمادگی طرح راهداری زمستانی در شهرستان کلیبر خبر داد و گفت: همزمان با روز راهداری ،راهداران این شهرستان نسبت به اجرای مانور آمادگی طرح راهداری زمستانی در محدوده راهدارخانه‌های مرکزی، یوزبند، کلان و کلانتر اقدام کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر افزود : با اجرای این مانور راهداران این اداره همانند سال‌های گذشته در این طرح برای فصل زمستان آمادگی خود را برای هر گونه عملیات در پیش رو به معرض نمایش گذاشتند.

وی در این مانور از تلاش همه راهداران که شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان فعالیت می‌کنند قدردانی کرد./

نظر شما