شناسهٔ خبر: 16080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری استان یزد اعلام کرد؛

تلاش چشمگیر راهداران یزدی در مقابله با فصل سرما

بارش برف و برف روبی جاده ها مدیر راهداری استان یزد گفت: راهداران اداره كل راه و شهرسازي استان يزد با شروع فصل سرما و آغاز طرح زمستانه راهداری استان در بارش‌هاي اخير تلاش چشمگيري داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،جواد ذاکر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت :همه اكيپ‌هاي راهداري بصورت آماده‌باش در جهت ايمن‌سازي محورها به ويژه برفروبي و بازگشايي محورهاي برف‌گير، كه در بارش‌هاي اخير حجم بارش برف قابل توجهی را هم شاهد بودیم بصورت شبانه‌روزي در خدمت مسافران و رانندگان بودند.

جواد افزود : سامانه بارشي اخير باعث بارش برف در محورهاي شهرستان تفت شد كه از ساعت يك و نيم بامداد روز پنجشنبه سوم ديماه شروع و عمليات راهداري زمستاني تا جمعه شب ادامه داشت.

وي افزود: در عمليات مذكور، ۱۵ نفر از نيروهاي راهدار با ماشين آلاتي از قبيل ۴ دستگاه نمك‌پاش و يك دستگاه كاميون و ۳ دستگاه سواري در طول محورهاي برف‌گير و با تلاش شبانه‌روزي خود اقدام به برفروبي نموده‌اند و در حال حاضر كليه مسيرهاي مواصلاتي باز و تردد با احتياط در آن صورت مي پذيرد.

ذاكر گفت: در اين مدت ۲۸۵۰۰ مترمكعب برفروبي شده و ۱۰۰۰ تن شن و نمك مصرف شده است.

وي با اشاره به آماده باش بودن همه راهداران در همه محورهاي استان، اعلام كرد: همه راهدارخانه‌ها نيز تا پایان نوروز ۹۵، پذيراي اسكان اضطراري مسافران و کمک رسانی به مسافران نوروزی و در راه مانده هستند.

نظر شما