شناسهٔ خبر: 16085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداران برای مقابله با بارندگی شدید در لارستان

محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد: راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی باز است و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي لارستان، محمدرضا باقری‌فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: اکیپ‌ها، راهداران و عوامل راهداری همراه با دستگاه‌های مربوط و شن و ماسه مورد نیاز در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی، جلسات مختلفي جهت هماهنگي و آمادگي هر چه بيشتر راهداران سخت‌كوش اين اداره كل تشكيل شده است.

باقری فرد با بیان اینکه شاهد بارش باران در نقاط مختلف جاده‌ها هستیم که باعث لغزندگی جاده‌ها نیز شده است از مسافران و رانندگان خواست برای عبور از این مسیر قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه بخصوص سیستم گرمایشی خودرو و سیستم برفپاک‌کن اطمینان لازم را کسب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازي لارستان ادامه داد: بيش از ۳۵۹۲ كيلومتر راه و ۲۵ گردنه در حوزه استحفاظي اين اداره كل وجود دارد و برغم بارندگي شديد و ريزش كوه در گردنه‌ها خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزي راهداران زحمتكش اين اداره كل در حال حاضر كليه مسيرها باز است.

نظر شما