شناسهٔ خبر: 16149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سالجاری صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد بيست ميليارد ريالی برای حفظ و حراست از اراضی دولتی كرمان

رفع تصرف مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان گفت: قرارداد حفظ و حراست از اراضي دولتي استان كرمان با حجم بالغ بر ۵۷۰ هزار هكتار منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان، ناصر اشرفي با اشاره به اينكه خوشبختانه در سالجاري همانند سال گذشته  حفظ و حراست از اراضي دولتي در دستور كار قرار گرفته است، گفت: در اين راستا قراردادي بالغ بر دو ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان با انجام فرآيند مناقصه با يكي از شركت‌ها منعقد شده است.

وي با بيان اينكه قرارداد حفظ و حراست از اراضي دولتي استان كرمان با حجم بالغ بر ۵۷۰ هزار هكتار منعقد شده است، افزود: در دوره جديد با تمهيدات انديشيده شده در تمام شهرستان‌هاي استان ۶۷ نيرو، ۱۷ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سيكلت مستقر شده تا با جديت و قاطعيت حفظ و حراست اراضي دولتي انجام شود.

مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان راه‌اندازي سامانه گويا را يكي از اهداف كاري در سال جديد عنوان كرد و گفت: در اين سامانه تمامي اخبار مربوط به تصرفات آنلاين گزارش داده مي‌شود و ما نيز آنها را به فوريت بر مبناي سامانه گويا پيگيري مي‌كنيم.

اشرفي در پایان گفت: كليه خودروها، موتورسيكلت‌ها و امكانات ما كه در اجراي طرح حفظ اراضي دولتي هستند در سالجاري به سامانه GPS تجهيز تا كشت‌زني بر اراضي دولتي كنترل شود.

نظر شما