شناسهٔ خبر: 16232 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه گیلان خبر داد:

افزایش پرواز رشت ‌ـ مشهد از فرودگاه رشت

فرودگاه رشت مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پرواز رشت‌ ـ مشهد از روز ۷ دی سال جاری در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل فرودگاه گیلان، فتاح رضوانی در جلسه شورای اداری این اداره كل كه روز گذشته برگزار شد به آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه در سال جاری، اشاره كرد و گفت: از ۷ دی ماه سال جاری تعداد پرواز های فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، كیش، بندرعباس، مشهد، اهواز،كیش، عسلویه به ۶۴ سورتی در هفته رسید.

وی از افزایش راه‌اندازی پروازهای رشت به مشهد مقدس خبر داد و گفت: پرواز رشت به مشهد و بالعکس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته که از طرف شرکت هواپیمایی تابان صورت می‌گیرد، به پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت اضافه می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه قبلاً پرواز رشت به مشهد در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه،چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت صورت می‌گرفت، افزود: با اضافه شدن پروازهای مشهد از ۷ دی روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته پرواز های این مسیر به ۲۰ سورتی در هفته رسید.

وی از فعالیت شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی، آسمان،ماهان، ایران ایر تور، کیش‌،تابان،نفت و كاسپین در فرودگاه رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در فرودگاه رشت از ساعت ۶ و سی دقیقه تا ۲۰ و سی دقیقه شب همه روزه عملیات پروازها انجام می‌گیرد.

به گفته وی، پروازهای تهران به رشت هر روزه، شیراز به رشت روزهای شنبه و سه شنبه، عسلویه به رشت روزهای شنبه و چهارشنبه ، بندرعباس به رشت روزهای یکشنبه و جمعه و کیش به رشت روزهای یکشنبه و چهارشنبه، اهواز به رشت روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود./

نظر شما