شناسهٔ خبر: 16277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماهه نخست سال ۹۴ انجام شد

بهسازی، احداث و آسفالت ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ۱۶۰ کیلومتر بهسازی، احداث و آسفالت در راه‌های حوزه مدیریتش قبل از شروع فصل بارش در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، مهندس عبداله بهادری ضمن تقدیر از تدابیر مقام عالی وزارت و همچنین همکاری مسئولین ارشد استان کرمانشاه گفت: حمایت این عزیزان شرایطی را فراهم کرد که در حوزه راه و شهرسازی استان، جهشی چشمگیر را در اجرای پروژه‌های عمرانی شاهد باشیم.

بهادری در تکمیل این خبر گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری شاخص آسفالت به راه‌های ساخته شده به عدد ۳۵.۶۳ رسید و این در حالیست که شاخص کشوری این مهم ۹۷/۵۰ است.

گفتنی است به استناد آمار ثبت شده ،در سال ۹۲ صد و پنجاه و یک و در سال ۹۳ عملیات مذکور شصت و نه کیلومتر از راه‌های استان را پوشش داده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در سال ۹۴ دویست و چهل و یک پروژه به طول ۹۵۱ کیلومتر در دست اجراست، که ۲۶۲ کیلومتر آن روکش، ۷۰۱ کیلومتر بهسازی و آسفالت است که از این مقدار تاکنون ۱۷۲.۶ کیلومتر تکمیل و ۵۵.۶ کیلومتر آماده آسفالت است.

مهندس بهادری ضمن اشاره به اینکه، با تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در هفته دولت ۶۱ پروژه بطول ۱۲۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید گفت: باقی مانده تعهدات سفر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه، بهسازی و آسفالت ۲۹۶ کیلومتر است که تاکنون ۱۱۳.۷ کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسید، ۵۵.۴ کیلومتر آماده آسفالت و ۱۲۹.۶ کیلومتر در دست اجراست.

وی تصریح کرد: عمده پروژه‌های باقیمانده در مناطق محروم، کوهستانی و صعب العبور شهرستان‌های پاوه و ثلاث باباجانی است که عملا در فصل بارش بخصوص در این مناطق اجرای عملیات‌های مذکور غیر ممکن است.

لازم به ذکر است اخذ اعتبارات در سال مالی ۹۴ با پیگیری‌های مستمر و تعامل با وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و ایجاد باور عمرانی در پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان کرمانشاه، هم در کشور و هم در داخل استان توانسته چشم گیر تر از گذشته، جبهه عمران و آبادانی شریان‌های ارتباطی را حمایت کند./

نظر شما