شناسهٔ خبر: 16282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از روز گذشته صورت گرفت؛

برف‌روبی ۶۷۰ هزار مترمکعب از راه‌های استان قزوین

برف قزوین در پی بارش برف در راه‌های حوزه استحفاظی استان قزوین که از صبح دیروز تا نیمه شب گذشته ادامه داشت، در طول راه‌های اصلی و فرعی حوزه استحفاظی به میزان ۶۷۰ هزار متر مکعب برف روبی انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مهندس جواد حق لطفی با اشاره به شدت بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف گیر اظهار داشت: در طول راه‌های اصلی و فرعی حوزه استحفاظی استان قزوین به میزان ۶۷۰ هزار متر مکعب برف روبی و ۲۴۰۰ تن ماسه و نمک در طول عملیات راهداری انجام شده است.

وی در این راستا افزود: با برنامه ریزی‌های بعمل آمده و تلاش شبانه روزی ۲۰۰ نفر از راهداران و با بهره گیری از ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات، کلیه راه‌های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهر‌سازی استان قزوین در تمامی ساعات باز و مساعد تردد نگاه داشته شد.

مدیر راهداری این اداره کل اظهار کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم از انجام سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف خودداری کرده و پیش از انجام سفر، ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود، از آخرین وضعیت راهها با استفاده از سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کسب اطلاع کند./

نظر شما