شناسهٔ خبر: 16345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نجات یک موتور‌سوار در بخش کوهین استان قزوین

برف روبی موتورسواری که شب گذشته در مسیر روستایی و برف‌گیر سرسنگ گرفتار شده بود، پس از برف‌روبی مسیر توسط عوامل راهداری و هلال احمر در بخش کوهین استان قزوین نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رییس اداره راه و شهرسازی کوهین ضمن اعلام این خبر گفت: شب گذشته در بیشتر قسمت‌های مسیرهای اصلی و شریانی بارش باران داشتیم ولی در مسیر روستایی یله گنبد و سرسنگ که جزو مناطق ییلاقی به شمار می‌روند بارش به صورت برف بود.

آزاد با اشاره به برودت هوا در شب گذشته افزود: حوالی ساعت ۱۲ شب بود که اطلاع یافتیم یک نفر موتورسوار در راه روستایی سرسنگ گرفتار شده و خانواده‌اش نیز از او بی‌اطلاع هستند، سریعا یک دستگاه لودر و یک خودروی سواری کمک‌دار جهت برف‌روبی مسیر و نجات وی به محل اعزام شدند.

آزاد در این راستا ادامه داد: با توجه به شدت بارش و صعب العبور بودن مسیر، برف‌روبی و بازگشایی آن مدتی زمان برد ولی به یاری خدا، تلاش عوامل راهداری و نیروهای امدادی هلال احمر، شخص موتورسوار که به علت خراب شدن موتورش در آنجا گرفتار شده بود نجات یافت.

رییس اداره راه و شهرسازی کوهین در پایان تاکید کرد: از هم میهنان و هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم از سفر به مناطق کوهستانی که عبور و مروری در این فصل از سال در آنها جریان ندارد، در شرایط نامناسب جوی آنهم به صورت انفرادی جدا پرهیز کرده و جان خود را به خطر نیندازند.

نظر شما