شناسهٔ خبر: 16478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خسارت چند میلیارد تومانی سيلاب به راه‌های روستایی ریگان در استان کرمان/ بازگشایی راه‌های روستایی ریگان

سعید شهسوارپور رئیس راه و شهرسازی شهرستان ریگان در استان کرمان گفت: بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب بیش از دو میلیارد تومان به حوزه راه‌های روستایی و کوهستانی این منطقه خسارت وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، سیعد شهسوارپور افزود: بارش باران در روز شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ دی ماه باعث جاری شدن سیلاب در برخی از روستاهای این شهرستان شد که این سیلاب خسارت‌هایی را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه بارندگی در شهرستان ریگان موجب شد تا به راه‌های دو روستا و یک آبنما خسارت وارد شود، گفت: بارندگی به ۱۰ کیلومتر از راه روستایی ده‌شهد، ده‌نظر و ۱۳ کیلومتر از راه روستایی سرزه خسارت وارد کرد و موجب مسدود شدن این راه‌های روستایی شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ریگان تصریح کرد: در حال حاضر راه‌های روستایی مسدود شده و اصلاح آبنما روستای ده‌رضا ریگان در حال بازگشایی هستند.

شهسوارپور برآورد ریالی خسارت ناشی از بارندگی در این مناطق را بیش از دو میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پس از قطع باران و فروکش کردن سیلاب تمامی عوامل راهداری به همراه ماشین آلات در محورهای خسارت دیده مستقر شده و اقدام به ترمیم راه‌ها کرده‌اند.

نظر شما