شناسهٔ خبر: 16520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت راه‌های روستايی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر:

۶۰ كيلومتر از محورهای روستايی ايرانشهر آماده روكش آسفالت است

احداث راه روستایی از ابتداي امسال تاكنون زيرسازي محورهای روستایی شهرستان ایرانشهر به طول ۶۰ کیلومتر انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره راه و شهرسازی ایرانشهر، رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستايی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر با بیان این مطلب گفت: قرارداد اجرايي اين پروژه‌ها از اردیبهشت امسال منعقد شده است که تا پایان امسال ۲۰ کیلومتر آن روكش آسفالت شود و عملیات اجرایی روكش آسفالت محورهای روستایی نیز از روستای فیروز آباد گوهرپشت به طول ۴ کیلومتر به زودی آغاز می شود.

مجيد شه‌بخش افزود: با روكش آسفالت این محورهای روستایی علاوه بر اتصال چندين روستا به يكديگر بيش از هزار خانوار روستایی شهرستان ايرانشهر از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر در ادامه گفت: همچنین بازگشایی طول مسیر روستایی توحید آباد به دره آهو در منطقه بزمان هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۶۵ هزار مترمکعب نیز خاکبرداری این مسیر انجام شده است.

شه‌بخش افزود: ۳ کیلومتر از این مسیر به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن آن باقی مانده که با بازگشایی این محور اتصال دهستان توحید آباد به روستای دره آهو برقرار خواهد شد.

همچنين وی عنوان کرد: طول کل مسیر شور - آسانکوک در منطقه بزمان ۲۵ کیلومتر است که در حال حاضر ۲۰ کیلومتر آن بازگشایی شده و ۵ کیلومتر کوهستانی و صعب العبور آن به دلیل مشکلات مالی و کمبود اعتبار، روند بازگشایی اين پروژه به كندي پيش مي‌رود.

مجید شه‌بخش افزود: با توجه به مشکلات و شرایط کوهستانی منطقه اين پروژه تنها ۵۰ درصد پیشرفت فيزيكي مطابق با اعتبارات تخصیص داده شده دارد.

نظر شما