شناسهٔ خبر: 16612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لكه‌گيري محور شهربابك – انار با استفاده از ۲۰ تن آسفالت در استان کرمان/ اصلاح و جمع‌آوری حدود ۳۰۰ تابلو و علائم اخباری فرسوده

نصب تابلوهای راهنما رئيس راه و شهرسازي شهربابك در استان کرمان از لكه‌گيري محورهاي اصلي حوزه استحفاظي با استفاده از ۲۰ تن آسفالت گرم و سرد خبر داد این در حالیست که به گفته وی اصلاح و جمع‌آوري حدود ۳۰۰ تابلو و علائم اخباري فرسوده در محورهاي حوزه استحفاظي شهرستان انار انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، محمد عزت‌آبادي با اعلام اين خبر، گفت: اين اداره به منظور كاهش حوادث جاده‌اي با همكاري معاونت راهداري اقدام به لكه‌گيري اين مسير كرده است.

وي افزود: لكه‌گیری راه‌های شهرستان کرمان جزء کارهای در دست انجام این اداره است، اما در حال حاضر به شكل ویژه انجام می‌شود تا با رفع چاله‌ها و خرابی آسفالت شاهد ارتقای ایمنی محورهای شهرستان کرمان باشیم.

رئيس راه و شهرسازي شهربابك افزود: این عملیات از محل اعتبارات جاری راهداری اداره انجام می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با اصلاح و جمع آوری تابلوها در شهرستان انار گفت:‌ بخشي از اين تابلوها اصلاح و تعدادي از آن‌ها از سطح محورهاي حوزه استحفاظي شهرستان جمع‌آوري شده است.

وي با بيان اين كه اصلاح و تكميل تابلوها و علايم محورهاي شهربابك – انار به طول ۸۰ كيلومتر در دو باند رفت و برگشت در حال انجام است، افزود: تابلوها و علايم محور سيرجان _ انار به طول ۵۰ كيلومتر نيز انجام مي‌شود.

رئيس راه و شهرسازي شهرستان انار گفت: به منظور افزايش بازتاب و ديد بهتر تابلوها و علايم ايمني راه‌هاي حوزه استحفاظي شهرستان انار اصلاح و جمع‌آوري حدود ۳۰۰ تابلو و علائم اخباري فرسوده انجام مي‌شود.

نظر شما