شناسهٔ خبر: 16629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

بارش پراكنده باران در كليه محورهای خراسان شمالی/مه‌گرفتگی در گردنه امين اله

باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به بارش پراكنده تا متوسط باران در كليه محورهاي استان از رانندگان خواست با احتياط بيشتري رانندگي كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: طبق پيش‌بيني سازمان هواشناسي سامانه بارشي از ديشب وارد استان شده است كه احتمال افزايش ابر و وزش باد و باران وجود دارد و همچنين از عصر امروز بارش برف در کلیه محورهای استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: هم اكنون كليه محورهاي استان باز و تردد در تمامي اين محورها برقرار است و در گردنه امين الله يعني محور بجنورد به آشخانه شاهد مه گرفتگي هستيم و همچنين به دليل بارش باران در اكثر محورها جاده‌ها لغزنده بوده و ضروري است رانندگان احتياط كنند.

مشتری گفت: به رانندگان عبوري از سطح استان توصيه مي‌شود نكات ايمني را رعايت كنند و بر رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي تاكيد كرد و از رانندگان خواست تا زنجير چرخ و چراغ مه شكن و كليه وسايل ايمني را به همراه داشته باشند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مديريت راه‌هاي استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

نظر شما