شناسهٔ خبر: 16660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرساخت وتوسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

احداث راه بیاضه – حاجی‌آباد تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید

راهسازی محور بیاضه – حاجی آباد در استان اصفهان یک محور بین استانی است که در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محور روستایی بیاضه – حاجی آباد به عنوان یک راه فرعی درجه یک در شهرستان خوروبیابانک واقع شده که روستای بیاضه را در استان اصفهان به روستای حاجی آباد در استان یزد متصل می‌کند.

حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت و توسعه راه‌های این اداره کل گفت: شهرستان خوروبیابانک در شرقی‌ترین منطقه اصفهان واقع شده که با استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سمنان همجوار است که به همین منظور احداث محور بیاضه – حاجی آباد به عنوان یک محور بین استانی نقش مهمی در زمینه ارتباط جاده‌ای ایفاد می‌کند.

وی افزود: این محور بطول ۲۸ کیلومتر در استان اصفهان در حال احداث است که با تامین اعتبارات لازم پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: ۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و ۱۹ کیلومتر باقیمانده نیز با تلاش بی‌وقفه درحال انجام است.

سعید خدابخشی سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی اداره کل راه وشهرسازی نیز با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در این مسیر گفت: این محور به عنوان یک محور بین استانی است که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده و جهت تکمیل و انجام آسفالت سطحی آن ۲۲ میلیارد ریال دیگراعتبار مورد نیاز است.

خدابخشی افزود: میزان حجم خاکبرداری این پروژه ۶۴ هزار مترمکعب و میزان حجم خاکریزی آن ۱۱۵ هزار مترمکعب بوده که در کل محور ۲۵ دستگاه پل آبرو احداث شده است.

وی از عمده مشکلات موجود در این پروژه را شرایط جوی موجود در منطقه و نبود اعتبارات کافی دانست و تصریح کرد: به رغم وجود مشکلات، این پروژه فعال و تا پایان سالجاری با انجام آسفالت سرد به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما