شناسهٔ خبر: 16661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

تمامی محورهای استان چهارمحال و بختیاری لغزنده است

برف راهداري زمستاني رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به سبب بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری تمامی محورهای این استان لغزنده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، سعید ناظمی گفت: بارش برف از شب گذشته شروع شد و تمامی محورهای مواصلاتی این استان را فراگرفته که با تلاش راهداران راه و شهرسازی هم‌اکنون تمامی این محورها به جزء گردنه چری در محور شهرستان کوهرنگ – خوزستان  به دلیل کولاک شدید  باز است.

ناظمی تصریح کرد: از شب گذشته به دلیل بارش شدید برف در محور گردنه‌های برفگیر استان تردد در این مسیرها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بود.

وی افزود: هم‌اکنون نیز در برخی از محورهای این استان شاهد بارش پراکنده برف  بصورت کولاک هستیم و به رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را داریم توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و فاصله طولی حرکت کنند.

ناظمی از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ مرکز مدیریت راه‌های استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه‌شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست.

نظر شما