شناسهٔ خبر: 16722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر شبکه بهداشت مرند از اداره راه و شهرسازی آذربایجانشرقی/ بازگشائی راه‌های روستایی مسدود شده شهرستان مرند

برف روبی رییس مرکز بهداشت مرند با حضور در اداره راه و شهرسازی شهرستان از همکاری بموقع راهداران شهرستان مرند در جریان بازگشایی راه و امداد و نجات دو مادر باردار روستاهای النجق و میزاب در بارشهای اخیر شهرستان تقدیر کرد، این در حالیست که رئیس اداره راه و شهرسازی مرند از بازگشائی راه‌های روستائی مسدود شده شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی، رییس مرکز بهداشت به همراه روسای حراست و روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان ویژه مرند با حضور در اداره راه و شهرسازی شهرستان از همکاری بموقع راهداران شهرستان مرند در جریان بازگشایی راه و امداد و نجات دو مادر باردار روستاهای النجق و میزاب در بارشهای اخیر شهرستان تقدیر نمود.

بنابراین گزارش یعقوب صباغی در این دیدار ظمن تقدیر و تشکر ازایثارگری‌ها و همکاری‌های بموقع راهداران در راهگشایی مسیر با تقدیم هدایایی به این عزیزان، از خدمات ارائه شده تقدیر کرد.

رئیس اداره راه شهرسازی مرند نیز گفت: در پی هماهنگی‌های قبلی با شبکه بهداشت شهرستان نجات مادران باردار از اولویت‌های اصلی امداد و نجات است.

وی همچنین در ارتباط با بازگشائی راه‌های روستایی مسدود شده شهرستان مرند گفت: با تلاش و همت شبانه‌روزی همکاران راهداری کلیه راه‌های روستائی مسدود شده شهرستان مرند بازگشایی شد.

وی افزود: به جهت ارتفاع بالای برف و کولاک شدید در منطقه مهر محورکوه کمر راه ارتباطی ۵ روستا بسته و انشعابات این محور نیز مسدود و کمک رسانی به تعدادی از این روستاها امکان پذیر نبود لذا با فروکش کردن کولاک همکاران متشکل از یک دستگاه لودر، یک دستگاه بولدزر و دو دستگاه کمک‌دار با حضور اینجانب از ساعت ۶ صبح اقدام به عملیات برفروبی در منطقه مهار نمودند و پس از بازگشایی این نقطه انشعابات نیز بازگشایی و آخرین روستای محصور در ساعت ۲۲ پس از ۱۰ روز بازگشایی و باعث خوشحالی اهالی و بخصوص دانش آموزان روستای اوندین شد.

 گفتنی است روستای اوندین در ۷۷ کیلومتری شهرستان مرند و در منطقه ای صعب العبور قرار دارد که به سبب کولاک شدید و مداوم ارتفاع برف در بعضی نقاط به ۳ متر نیز می‌رسد.

نظر شما