شناسهٔ خبر: 16728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به بارش برف در استان خراسان شمالی:

كليه محورهای استان باز و تردد در آن جريان دارد

برف مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به بارش برف و کولاک در اکثر محورهای این استان گفت: تمامی محورهای استان باز است و تردد جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اينكه از ديروز شاهد بارش برف و باران در استان بوديم ولي طبق پيش‌بيني سازمان هواشناسي امروز جو نسبتا پايدار در استان حاكم است كه گاهي افزايش ابر، وزش باد نسبتا شديد را به همراه خواهد داشت.

مشتري عنوان كرد: هم اكنون كليه محورهاي استان باز و عبور و مرور در آن برقرار است.

مشتری گفت: تمامی راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه‌ها و محورهای استان به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند و به محض یخ زدن محورها و کولاک نسبت به یخ زدایی محورها و شن و نمک پاشی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: در همین راستا از رانندگان عبوری از محورهای استان تقاضا می‌شود حتما رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیرچرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: کلیه رانندگان عبوری از محورهای استان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس حاصل نمایند.

نظر شما